من و همسرم مدرس زبان های انگلیسی و فرانسوی هستیم

در این درگاه اینترنتی ما به معرفی اطلاعات مورد نیاز برای یادگیری زبان های خارجی میپردازیم. امیدواریم بتوانیم همراه خوبی برای چند زبانه شدن شما باشیم.

من و همسرم مدرس زبان های انگلیسی و فرانسوی هستیم

در این درگاه اینترنتی ما به معرفی اطلاعات مورد نیاز برای یادگیری زبان های خارجی میپردازیم. امیدواریم بتوانیم همراه خوبی برای چند زبانه شدن شما باشیم.

مدرسان و زبان آموزان گرامی می توانند جهت همکاری و یا یادگیری در آموزش زبان های خارجی با ما در ارتباط باشند.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

First post

امروز من و فائزه تصمیم گرفتیم فعالیت های آموزشی خودمون را بصورت یک صفحه اینترنتی گسترش بدهیم. من عطا بیطرف مدرس زبان انگلیسی هستم و فائزه همسرم مدرس زبان فرانسوی است. ابتدا قصد داریم با معرفی کشورهایی که انگلیسی و فرانسوی زبان هستند کار را شروع کنیم. چرا که هر زبان آموزی می بایست بداند که در کدام کشورها به این زبان ها صحبت می کنند. من مطالب انگلیسی را مدیریت می کنم و فائزه مطالب فرانسوی را. میتوانید بطور مستقل هر کدام را که دوست دارید پیگیری کنید. هر زمان که فرصت داشتید می توانید زبان دیگر را نیز به تدریج به دانش خود اضافه کنید تا کارایی بین المللی شما افزایش یابد. می دانید که زبان های انگلیسی و فرانسوی ریشه های مشترک فراوانی دارند و این یادگیری زبان سوم را آسانتر می کند.

  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • ata bitaraf

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی